10 Ağustos 2010 Salı

YAZ ÇİÇEKLERİ PASTASI


İngiltere'de yaşayan arkadaşlarım Metin & Oya kısacık yaz tatillerinde ailelerini görmek, biz arkadaşlarıyla hasret gidermek ve az da olsa mini bir deniz tatili yapabilmek için Türkiye'de idiler. Burada olduklari bu sıcak günler Metin'in ablası sevgili Demet ve Oya'nın doğumgünlerine denk geldiği için benden her ikisinin de kutlamasını birlikte yapacakları tek bir pasta istediler. Kadınlar çiçektir felsefesinden yola çıkarak bu güzel hanımlar için yaz çiçekleri temalı şık bir pasta tasarlamaya karar verdim. Ortaya hem özel günler ve doğumgünleri hem de düğün ve nişan pastaları için de uygun olabilecek bir tasarım çıktı.


Renkler ve kompozisyonu hiç tasarlamamış olmama rağmen sonradan karşımda kendi içinde uyumlu güzel bir tablo buldum. İşte bu anlarda kendimi yağlıboya resim yapıyormuş gibi hissediyorum. Hiç hesapsız yola çıkıp, karşımda beni bile şaşırtan bir kompozisyon bulmak, sanıyorum yaratım sürecinin en heyecan verici kısmı.


Sevgili Demet ve Oya'ya nice mutlu yaşlar ve yeni yaşlarında gönüllerinin dileklerine kavuşmalarını diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düsünceleriniz benim icin onemlidir...