9 Ağustos 2010 Pazartesi

ÇİÇEK YÜZLÜ PASTA

Dubai'de yaşamakta olan sevgili yeğenim Selin ve sevgili görümcem Pınar'ın yaz tatili için Ankara'ya bizleri gormeye geldikleri bu gunlerde, Pınar ve Selin için, onların istekleri üzerine bir pasta hazırladım. Hem çocuklara hem büyüklere hitap edeceğinden çiçekli ama farklı bir tasarım yaratmak istedim. 


Nasıl olduğunu farketmeden bir de baktım ki pasta bitmiş bile... Karşımda çiçekten Venedik maskeli bir yüz duruyor! :) Sonunda ben dahil herkesin, hem görsel hem de lezzet olarak beğenisini kazanan bu pastayı yapmak ama yaptıktan sonra da seyrine dalmak çok keyifliydi. Venedik maskesine yeni bir bakış getiren bu tasarımı biz çok tuttuk, umarım sizler de beğenmişsinizdir... 

Bu sıcak günlerde içinizin serin kalması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düsünceleriniz benim icin onemlidir...