11 Haziran 2010 Cuma

ICE AGE - BUZ DEVRİ PASTASI

Berna Hanım'ın oğlu Kaya'nın 9. yaş günü partisi için siparişi, benim de kızım doğana dek sinemada izlemekten keyif aldığım bir çizgi film olan ice age - buz devri çizgi filmi kararkterlerinden oluşuyordu. Bunun çok keyifli bir çalışma olacağını baştan tahmin ediyordum ama boylesi sevimli bir temanın ortaya çıkacağını baştan hayal edememiştim. Beni en çok eğlendiren de küçük ve komik karakterimiz Scrat'in muzip ve acıklı ifadesi ve peşinden delicesine koştuğu o meşe palamudu oldu. Ama en sonunda yine Scrat'e çatlak buzların üzerinde kalakalmış ürkek bir ifade kısmet oldu :)





Kaya'nın da pastasını çok beğenmiş olması ve partiye katılan çocukların figürleri paylaşma isteği bana aktarıldığında yine hoş bir tasarımla küçük bir çocuğun dünyasında ufak bir fark yaratmış olabilmenin sevincini yaşadım :) Bir de Kaya'nın pastasından afiyetle yemiş ve beğenmiş olması, benim için ayrı bir ödüldü diyebilirim...
Kaya'ya nice mutlu yaşlar dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düsünceleriniz benim icin onemlidir...