4 Haziran 2010 Cuma

32. YAŞ PASTASI

Sevgili Arkadaşım Ceren eşi Evren'in 32.yaş günü için benden O'nu anlatan nesnelerle süslenmiş bir pasta isteyip, elime de uzunca bir liste tutuşturunca bunun çok keyifli bir pasta yolculuğu olacağını düşündüm. İşe bu çeşitli nesneleri nasıl bir temada bir araya getireceğimi hayal etmekle başladım. Ve sonra ortaya bu güzel manzara çıktı :)



Rakı, blackberry, golf sopaları, parmak arası terlikler ve kocaman bir mangal üzerinde mis gibi etler ve beşiktaş ve firma logosu gibi birkaç ayrıntı daha.... Bebek eşyaları da taze babamızın güzel kızını anımsatsın di,ye eklenmiş ayrıntılar. Sade ama anlamlı bir tasarım oldu. Ben çok sevdim, duyduğum kadarılyla onlar da çok sevmişler. İnşallah nice sağlıklı yaşlarının pastlarını yapmak, yemek dileğiyle, mutlu yıllar Evren...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düsünceleriniz benim icin onemlidir...