19 Mayıs 2010 Çarşamba

BEBEK KUTLAMASI - BABY SHOWER PASTA VE KURABİYELERİ



Bir suredir gecirdiğim yoğun günler ve kızımla birlikte geçirdiğimiz soğuk algınlığı nedeniyle bir türlü fırsat bulup da yayımlayamadığım bu şirin bebek pastasını umarım sonunda yayımlayabileceğim. Sevgili iş arkadaşlarım Berrin ve Aysun'un hemen hemen aynı zamanlarda iki minik erkek bebeği olacak. Onlari doğum iznine göndermeden önce küçük bir kutlama yapmaya karar verildi. Bu küçük kutlamada da pasta ve kurabiyeleri hazırlamak bana düştü. İlk defa görücüye çıkan "Kurbiş Spesiyal" içerikli bu pastanın lezzeti için de oldukça güzel tepkiler almış olmak çok mutlu edici oldu; artık çikolatayı değişik bir tat ile harmanlayan Kurbiş Spesiyali çikolata aşıklarına gururla önerebilirim :)

 İki bebek olacaksa pastamızda da iki bebek olacak diyerek yola koyulunca çok eğlenerek çalıştığım bu figürler ortaya çıktı.

 

Bu minik bebek kutlamanın en sevgili maskotu oldu. Ben de bu minik figürüme "uyuyan masumiyet" adını koydum. Umarım Berrin ve Aysun'un bebekleri sağlıkla yaşama gözlerini açar ve uzuuuun, mutlu ve sağlıklı ömürler sürerler...

KURABİYELER

Eee bebek kutlaması tabii ki de kurabiyesi olmaz. Bu etkinlikte kurabiyeleri de yapmak bana düştü. Gelin görün ki kurabiyeleri yapmak üzere mutfağıma girdiğim vakit kızımın da 39 derece ateşle yanmakta olduğunu hesaba katarsak nasıl bir gece geçirdiğimi tahmin edebilirsiniz. O gece sabaha kadar güzel kızımla ilgilenip bir yandan da sözünü verdiğim kurabiyeleri yetiştirirken saatin sabah 05:00 olduğunu görünce ertesi gün işe gideceğimi farkedip hızla toparlandım. Neyse ki bu süre zarfında Yağmur'um da iyileşti sayılır.

Ve işte bu bahse konu bebek kurabiyelerimiz.... Afiyetle, sevgiyle...






 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düsünceleriniz benim icin onemlidir...