9 Mayıs 2010 Pazar

ANNELER GÜNÜ

Bu yoğun haftanın ardından bir anne olarak benim için de çok özel olan "Anneler Günü" temasına uygun armağan niteliğinde küçük pastalar yapmak niyetindeydim. Ne var ki haftanın telaşı ve yorgunluğu buna imkan vermedi ama sevgili eşimin annesi için bu küçük armağanı yaratma fırsatını bulabildim.


Bir anne için en büyük hediye, yavrularının sağ ve sağlıklı olarak yanında olmasıdır diyor, tüm annelerin bu özel gününü yürekten kutluyorum...

"Annedir yüreği fazla dayanamaz
Herkes bıksa benden annem bana doymaz
Öper besler beni unutur kalbinde
Annem burda olsun bana bişey olmaz
Hergün bakar bana kusurumu görmez
Günler gece olsa o ışığı sönmez.
Ellerim büyüdü avuçlarında
Bi tek annem olsun bana bişey olmaz"
                                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düsünceleriniz benim icin onemlidir...