7 Şubat 2011 Pazartesi

PAMUK PRENSES ve YEDİ CÜCELER PASTASI


Ah bu cüceler :)
Küçük ve sevimli bu cücelerle en son kendi çocukluğumda ilgillenmiştim doğrusu. Sevgili İrem'in 4 yaşındaki güzel kızı, minik Pamuk Prenses Umay için büyük bir keyifle ve ince ince detay işleyerek oluşturduğum bu pasta beni masal diyarlarına götürdü. Butik pastacılığın keyfi bence bir ressam gibi, her pastada yeni bir serüvene sürüklenmek ve o güzelliğin içinde erimek. Ben her pastamı yiyecek bir malzeme gibi değil, tuvale işlediğim fırça darbeleri gibi görüyor öylesine keyif alıyorum. Zaten sabah beşlere kadar bir kimseyi ya bebeği, ya da yaratma duygusu ayık ve neşeli tutabilir.


 
Sevgili küçük Umay, keyifli, mutlu, sevdiğin işlerle uğraştığın güzel bir yaşamın olması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düsünceleriniz benim icin onemlidir...