16 Ocak 2011 Pazar

KÜÇÜK DENİZ KIZI ARIEL ve ARKADAŞLARI



İşyerinden arkadaşım Hande'nin 5 yaşını bitiren güzel kızı Lina bu yıl doğumgünü pastasının, çok sevdiği küçük deniz kızı Ariel ve arkadaşlarından oluşan bir kompozisyon içermesini arzu etmiş. Lina Ariel'in saçındaki yıldız ve kalplerden, martı Scottles, Ariel'in kuyruğunun parlaklığı gibi birçok detayı atlamadan bana iletti. Ben de ilk defa bir deniz kızı yapacağım için çok heyecanlandım doğrusu. Fakat Ariel'in hamurdan arkadaşlarını (yengeç Sebastian, balık Flounders ve martı Scuttle) çalışmak küçük deniz kızı kadar keyifliydi. Sonunda ortaya mis gibi iyot kokulu, deniz canlılarının renklendirdiği bu hoş tasarım çıktı.

Lina'ya mutluluk ve sağlık dolu nice mutlu yaşlar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düsünceleriniz benim icin onemlidir...