6 Temmuz 2010 Salı

BUTİK PASTA - DİYABETİK


Canım arkadaşım Sıla ne zamandır İzmir'de yaşayan anne ve babasına benim tasarımım olan bir pasta armağan etmek istiyordu. Ancak bir türlü O'nun da İzmir'e gittiği haftayı denk düşürememiştik. Sonunda kısmet oldu da nihayet Akın Amcamin doğumgününü takip eden haftasonuna pastamızı yetiştirip yola çıkartabildik. Akın Amca'nın şeker tüketmesi sağlığı açısından zararlı olduğu için Sıla'nın isteği üzerine tamamen babasının sağlığına uygun olarak, kaplaması hariç şeker ihtiva etmeyen bir pasta yaptım. Hem de söylenilene göre normal şeker ile yapılandan farksız ve çok güzel olmuş tadı :) Ne mutluluk benim için....


Aslında Sıla bana birçok kere daha önce yaptığım bahar dalı pastasını çok beğendiğini söylemişti. Nasıl bir tasarım arzu ettiğini sorunca bu beğenisini hatırlatıp, tasrımı tamamen bana bıraktığını söyledi. Hal böyle olunca da kendimi bıraktım hamurun ellerine, hamur kendisini ellerime bıraktı ve zevkle, seve seve çalıştım yine. Yine gecenin geç saatlerinde tamamlamış olduğum bu pastayı ben izlemeye doyamadım. Belki biraz daha alçakgönüllü olmalıyım bilemiyorum ama bu bana müthiş bir keyif veriyor. Bir tablo çizmişcesine eğleniyorum pastaların karşısına geçtiğimde :)



Aldığım geribildirimler bu pasta için de çok olumluydu. Pastayı gören ve tadına bakanların tümü hem lezzeti hem tasarımıyla ilgili beğenilerini sunduklarında, yine bir gece önceki uykusuzuluk ve yorgunluktan eser kalmamış, bunlar yerini mutluluk ve tatlı bir doyuma bırakmıştı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düsünceleriniz benim icin onemlidir...