17 Nisan 2010 Cumartesi

ÇOCUK PARKI VE BAHAR ÇİÇEKLERİ PASTASI


 Küçük Maya'nın 4. yaşgünü için tasarladığım çocuk parkı temalı pastayı mümkün olduğunca renkli kılmaya çalıştım. Annesi Bahar Hanım kalabalık bir doğumgünü partisi olacağını belirttiği için ben de kalabalık bir park yapmaya karar verdim :)


Bu parkı çalışırken gerçekten büyük keyif aldığımı söylemeliyim. Rengarenk bir bahçe ve cıvıl cıvıl bir doğa ile insanın içini açan bir tema oldu. Küçük kızım Yağmur'un da bu parka büyük ilgi gösterdiğini söylemeliyim, pastayı ve üzerindeki figürleri her gördüğünde onlarla oynamak isteğini mutlaka belirtti.


Çocuklar çikolata sever diye düşünerek Maya'nın doğumgünü için hazırladığım her iki pastayı da çikolatalı kekin içini çilekli ve bol çikolata kremalı dolgu ile kapladım. Umarım afiyet olmuştur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düsünceleriniz benim icin onemlidir...